Plaukų priežiūra ir naudojamos priemonės

04/02/2019

Plaukus tikrai prižiūriu, skiriu jiemsdaug dėmesio ir naudoju nemažai priemonių, nors jie ir nėra labai pažeisti, nes aš jų nedažau, bet vis tiek - ne su bele kuo išplovus jie taip atrodo. 

T-Lab plaukų priežiūros priemones galima rasti www.shopcosmoprof.com internetinėje CosmoProf parduotuvėje.


Šampūnai, kondicionieriai, kaukės, nenuplaunami kondicionieriai


  • T-Lab Royal Detox. Man jis tiesiog 10 balų! Labai gerai išplauna plaukus, jie tampa glotnūs, bet neapsunkinti ir ,,nenutysę'', bet tuo pačiu purūs, žvilgantys, kvepiantys ir labai žvilga. Nu man jie WOW tikrai!
  • T-Lab Kera Shot - 9 balai, bet ne dėl to, kad ji blogas. Jis dar geresnis, mano manymu, jei plaukai linkę pūstis, yra pažeisti ir norisi tokio pilnesnio sunkesnio plauko. Bet man nelabai patogu, kad išsiplovus galvą su šampūnu reikia dėti priemonę, kuria po to reikia laikyti, tada plauti, tuomet kremas nenuplaunamas ir tada serumas. Na, bet jei tik turiu laiko, plaunu su juo.
  • Link-D plaukų kaukė, ją naudoju kartą į savaitę.
LINK-D ATSTATOMOJI, INTENSYVIAI DRĖKINANTI PLAUKŲ KAUKĖ, 250 ML
LINK-D ATSTATOMOJI, INTENSYVIAI DRĖKINANTI PLAUKŲ KAUKĖ, 250 ML

Aliejukai, apsauginės priemonės


Turiu du, ir nuo nuotaikos priklauso, kurį naudoju... Arba nuo priemonių kuriomis ploviau galvą. Bet dabar dažniau T-Lab. Man jis toks lengvesnis ir kvapas (nors abu tikrai kvepia!) man labai patinka. Bet jei reiktų svarstyti, Marrakesh irgi tikrai geras, ir jo kaina mažesnė.

MARRAKESH ALIEJUS PLAUKAMS ISLE OF YOU, 60 ML
MARRAKESH ALIEJUS PLAUKAMS ISLE OF YOU, 60 ML
  • Prieš plaukų džiovinimą naudoju nenuplaunamą purškiklį (kai plaunu tu T-Lab Royal Detox).
  • Jei tą dieną tiesinsiu plaukus, tai visuomet naudoju apsauginį purškiklį.
HH SIMONSEN MIRACLE SPRAY APSAUGINIS PURŠKIKLIS, 250 ML
HH SIMONSEN MIRACLE SPRAY APSAUGINIS PURŠKIKLIS, 250 ML

Plaukų lakas, priemonė garbanoms


  • Realiai visus pasaulio lakus galima išmesti, nes šito T-Lab reikia labai nedaug ir jis sulaiko visas antenas (suprasit apie ką aš) visa dieną! Ir plaukai neatrodo purvini ar sulipę. Taip jis nėra pigus, bet jo reikia labai nedaug ir jis tikrai - vertas tų pinigų.
  • Garbanos, prieš arba po, išties nesvarbu, labai gera priemonė lankstumui, spindesiui ir nerealiai šukuosenai !
MARRAKESH STYLE "MOD" FORMAVIMO KREMAS, 118 ML
MARRAKESH STYLE "MOD" FORMAVIMO KREMAS, 118 ML
jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started