Blakstienų priauginimas ir aš - grožis lydi mane iki šiol

03/15/2019

Tvarkingai ir subtiliai atliktas blakstienų priauginimas atrodo madingai ir skoningai.

Prieš susilaukdama vaikų sakiau dirbsiu iki kol galėsiu, man pavyko tik 5 mėnesius nepilnai, nes vėliau teko atsigulti ir gulėti. 

Ką dariau? 

  • Blakstienų priauginimą, antakių korekciją, makiažus. 

Dabar aš tikrai nežinau, ar sugebėsiu vaikus išleidus į darželį grįžti vėl į savo ankstesnį darbą. Tiesiog va taip paprastai - ne, nebent aš nueisiu pas ievacharming ir baigsiu visus įmanomus kursus būtent pas ją! Aš tikrai prisiekiu, kad pirmą kartą gyvenime pasidarius blakstienas, savaitę neturiu prie ko prikibti. Prisiauginus pas ją blakstienas, pradėjau svarstyti, gal pasimokius pas ją man vis gi reiktų grįžti?! Tokia estetika, toks geras grožio supratimas, taip skoningai, galima pasakyti, net madingai - ji moka viską atlikti!

Didžiausios rekomendacijos, toms, kurios nežino kur eiti blakstienų priauginimo ar antakių tvarkymo kursų . Tik pas ievacharming.

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started