Universiteto baigimas

03/26/2019

1000 kart pasiteisinusi frazė "kuo daugiau darai, tuo daugiau ir pasidarai" 

APSIGYNIAU BAKALAURĄ

Realiai negaliu patikėti, bet labai džiaugiuosi, kad nestabdžiau studijų pastojusi turėdama žiaurią toksikozę. O vėliau kiek galėjau - vaikščiojau į paskaitas. 

  • Džiaugiuosi, kad išsilaikiau 4 skolas po to.
  • Džiaugiuosi, kad net maitindama trynukus savo pienu laksčiau į paskaitas. 
  • Džiaugiuosi, kad pavyko parašyti bakalaurą augindama tris vaikus, kuriems dabar tik 1 metai 8 mėnesiai.
  • Džiaugiuosi, kad mano tėtis man padėjo finansiškai, ir tikrai, jei ne jis, nežinau ar būčiau visgi baigusi mokslus.

Realiai, tas popieriukas tam, kad mano tėtis manimi didžiuotųsi, nes man tai vienas svarbiausių dalykų gyvenime, kad tėtis būtų laimingas! O vyras sako tam, kad turėčiau ką pasakyti vaikams. 

Dėl daug ko man to reikėjo. Dėl žinių, dėl ištvermės ir užsispyrimo. Dėl visko, ką man tie 3,5 metai davė. 

Įrodžiau sau, kad galiu!


Man - 25 metai. Turiu TRYNUKUS. Turiu geriausią vyrą, kokį galėjau įsivaizduoti! Baigiau mokslus augindama trynukus. Lengva nebuvo, bet nieko neįmanomo nėra! Atrodo, jauna, o jau tiek visko gyvenime nuveikiau! Bet tada pradedu galvot, o gal magistrą?! O gal dar vieną vaiką? Ką dar gyvenime nuveikus, kad išnaudoti tą vienintelį gyvenimą kurį turime? Žinau tik vieną dalyką, kad savo gyvenime noriu visada turėti jį - savo Vyrą. 

O kiek dar mano galvoje visko sukasi ir kiek aš dar nuveiksiu visko! Bet galiu pasakyt, kad 1000 kart pasiteisinusi frazė "kuo daugiau darai, tuo daugiau ir pasidarai".

Suknelė - By'aura

Batai - Žužo shop


BAIGIAU BAKALAURO STUDIJAS! 


Baigiau Tarptauninį Verslą! 


Be artimųjų palaikymo nežinau ar būčiau sugebėjųsi. Mano vyro palaikymas, kad aš viską galiu, ir man pavyks pabaigti, visi man padės! Ir mama, kuri išleisdavo į paskaitas, kai dar buvo trynukai visai mažučiai ir traukdavau pieną vairuodama atgal iš paskaitų (gerai turėjo atrodyt), bet atveždavau jiems dar šilto pieno. Žodžiu, ačiū mano šeimai beprotiškai, kad palaikė, padėjo! Ir aišku - vaikams, kad jie buvo mano įkvėpimas!


Taip jau sutapo, kad mano Krikšto tėtis yra VU Rektorius, Artūras Žukauskas, ir aš tuo taip džiaugiuosi! Nes jis yra lietuvių fizikas, habilituotas fizinių mokslų daktaras. Ir jis visą gyvenimą daug dirbo ir tikrai daug pasiekė, todėl pelnytai yra išrinktas juo būti.

Labai didžiuojuosi, kad mano giminėje yra tokie žmonės! Ir kai manęs klausė, ar jaudinaisi prieš teikimus... Na jusmas buvo, lyg pas Artūrą į sodybą atvariau ir jis man perdavė dokumentus. 

Juokingai skamba, bet tokia tikrovė.

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started