Susitikimas su Trynukais

03/15/2019

Kartais atrodo, ar tikrai tai vyksta!


Nuotraukos darytos jau įpusėjus susitikimui, ir esate ne visi, dalis jau išėjusi.

Tik vėliau susgriebiau, kad reikia įamžinti, kiek jūsų susirinko pirmą kartą, ribojant vietas ir sustabdzius registraciją taip greitai! Buvo labai daug norinčių! 

O kas tie žmonės?! 

Mano sekėjai, kurie mane seka, palaiko, džiaugiasi, pataria! Mano vyras labai džiaugėsi ir sakė, kad buvo faina ir visos sekėjos - jaunos, gražios ir fainos! Aš begalo laiminga, kad Jjūs, mane sekančios, esat nerealios. 

Viena iš sekėjų pasiūlė man mintį - susitikimą!


Aš nebūčiau aš, jei nepagalvočiau apie dovanėles! 

Man visa tai padėjo įgyvendinti:

Dėkoju remėjams už dovanas! 


Tai buvo pirmas susitikimas, bet tikrai manau, kad ne paskutinis! Pasirodo, kad turiu nerealią armiją, tiek Instagram tiek Facebook, su kuria galime gyvai susitikti, pabendrauti, pašnekėti. Labai dėkoju kas atėjo, važiavo net iš Panevėžio ar Šiaulių, ir net dovanų atnešė Trynukams!


Kokios man gražios Simonos Kuzminskaitės nuotraukos - nemoku apsakyti. Na ir dar kartą didelis AČIŪ Cosmos Place Vaikų centras, kad suteikė erdvę susitikimui su mano sekėjais. Taip laukiu kito karto! 

Mane puošė minimal.muse.store suknelė.

Ačiū ir vyrui Mindaugui Lipniui, kuris palaiko, skatina, būna šalia, padeda ir atlieka visas vyro pareigas.

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started