NĖŠTUMO PRADŽIA (TOKSIKOZĖ)

03/10/2019

Kol nesilaukiau svajojau, kaip žydėsiu, vaikščiosiu į nėštukių mankštas, skaitysiu knygas, keliausime, ir t.t. ir pan. Mhm. 

Ketvirtą savaitę prasidėjo toksikozė, ji tęsėsi iki 13 sav. 1 d. Kiekvieną dieną. Pirmą mėnesį išsisukau tik ryte susilašindama lašelines, ir važiuodavau dirbti. Bet kai pradėjau vemti 5 - 6 kartus per valandą, supratau, kad teks baigti darbus. Ir praktiškai visą mėnesį prakybojau ant lašelinių, negalėdama valgyti, o ką valgydavau - iš karto "išeidavo". Per tuos porą mėnesių man nukrito - 10 kg, tad trečią nėštumo mėnesį svėriau tik 47 kg, buvau į save nepanaši... 

Per tuos porą mėnesių man nukrito - 10 kg, tad trečią nėštumo mėnesį svėriau tik 47 kg, buvau į save nepanaši...  

Beveik 13 nėštumo savaitę, gulint Vilniaus gimdymo namuose, prasidėjo nežmoniški skausmai, šiaip ne taip ištvėriau iki 7 val. ryto (norėjau sulaukti savo daktarės), bet ji tik atėjus pasakė: ar sutinki, kad kviesime greitąją į Santariškes? Žinoma kvieskit! Ir tada su gultais mane nuvežė ten. Visą dieną leido vaistus nuo skausmo, kol 17 val. aš tiesiog nebegalėjau prašnekėti. Gimda išsiplėtusi, nieko nesimato, kas man yra. Galėjo tik spėlioti. Pasirašau dokumentus, kad man daro narkozę ir vėl laparoskopiją. Dešinė kiaušidė pakilusi ties bamba ir apsisukusi 180 laipsnių kampu. Jei būtų daugiau apsisukus - būtų tekę šalinti. 

Man pasisekė, kiaušidę nuleido ir atsuko atgal, o vaikučiai tai sugebėjo ištverti ir toliau galėjau laukti jų. Visų trijų.

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started