Greito poveikio savaiminio įdegio putos ST. TROPEZ

04/24/2019

ST. TROPEZ SELF TAN EXPRESS MOUSSE

Naudoju: 

1. Stipriai nusiscrabinu kūna su šveitikliu.

2.Prieš naudojimą būtina suplakti. Specialia pirštine tolygiai tepu ant švarios veido bei kūno odos.  Nugarą ištepti prašau vyro :)

3.Nos sako, kad galima rengtis po 60sek, aš tai darau tik po kokių 10 min, nes man vistiek jaučiasi jos:)

4.Tepa rūbus, patalynę ir visą kitą.. Bet išsiplauna! Tik nesugalvokite išsitepti ir eiti į kokį baseiną:) Ir apsirengusios baltais rūbais nevarykit į miestą iš kart !

Rezultatai:

 Optimaliam rezultatui pasiekti - palikite priemonę veikti 3 valandoms. Esu ir miegojusi išsitepusi, nes pvz išsitepiau prieš pat miegą ir tingiu laukti- ir viskas puikiai!  O esu ir po 1 val nusiplovusi- ir tikrai viskas super :) gal kiek šviesesnis įdegis, bet vistiek, ruda!

Kiek užtenka? 

Negaliu atsakyti, nes naudojau jau 6 kartus ir tų putų atrodo, kad belekiek likę :) Taip, jos nėra pigios, bet aš visad skaičiuoju, kiek užtenka, Tai manau minimum 10 kartų man jų užteks, o tai jau reiškia, kad vienas kartas 4.50eur! Papildysiu vėliau, kiek kartų užteko.

Kiek laikosi? 

Man asmeniškai iki visiško nusiplovimo-2 savaitės, bet dažniausiai po 1-1.5sav norisi kartoti scrubinimą ir tepimą :)


jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started